Härliga soliga Måndag

Det absolut bästa med denna Måndag är att vi slipper gå till jobbet. Att jag bara kan sitta här, ensam. Barnen sover och sambon har åkt för att fiska. Alltid dessa måsten, men inte idag. Jag måste ingenting idag. Jag ska tvätta och plocka lite här hemma men bara för att jag har lust för att jag vill ha ett fint hem.
Däremot skulle jag gärna vilja att de jobbade på Handelsträdgården idag. När vi gjorde så fint i landet på framsidan igår hade vi mycket gärna haft något att sätta i det idag.  Men det blir inget av det, istället ska vi på kalas. Svärmor fyller år snart och har kalas idag. Jag har köpt en multikvarn till henne, precis en sån hon har sagt att hon vill ha, men tycker är för dyr. Jag köpte den redan i Januari tror jag, bara för att inte glömma bort det på vägen. Snacka om att jag är nöjd, jag vet att hon får den presten hon vill ha.
 



I går var min sambo där för att hämta en grej. Vad står då där, på bänken i svärmors kök?! Jo, en multikvarn!! Då har hon precis köpt en ny. Hon fick tydligen hem den i förrgår.  Va f*n!! Nu har vi ingen present med oss på kalaset. Snyggt!

Kommentarer
Postat av: Lindha

hahaha.... men såååå typiskt!!!

Hoppas att ni får en trevlig dag och ett härligt kalas iallafall!!

Soliga kramar L

2009-04-13 @ 17:06:38
URL: http://topnail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0