I morgon är det torsdag

det betyder som vanligt snart helg. Och det är ju alltid härligt! På fredag är det Rix Fm festival i Växjö, det är kul. Vi är samarbetspartner i år och jag har två anställda som ska dit och jobba. Är liite avis, jag hade oxå velat men vi är inte full styrka ännu. Siste semesterfiraren kommer på måndag. Jag Nicke och barnen ska dit efter jobbet på fredag ialla fall. Lyssna på musik och äta något gott. Jag rök på att jobba några timmar på lördag, men det gör inte så mycket jag ska ändå handla på lördag. En kusin till barnen kommer och sover över på lördag med. Då ska vi äta varma mackor och ha mys.

Har jag förresten berättat att Malte är tillbaka hos oss. Jo, det är bra med en hund när man inte får gå upp någonting!! Klänningen är ju helt färdig nu, därför är han här så jag omöjligt kan sitta framför datorn hela kvällarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0