Nicke renoverar

Här kommer en bild som jag har lovat.  Det ni har fått se är ju när Nicke har sågat ner trappräcket och sedan målat allt vitt. Så detta är kontrasten..
Trappen är förresten klar sedan flera veckor. Det är bara en detalj som är kvar, den bästa ever...



När han ändå var på gång kunde han inte hålla sig utan körde på källaren oxå!

FÖRE...



EFTER...



Ser att denna bilden avslöjar så mycket att det är lika bra att jag ger er den sista bilden jag har på trappen. Tänk på att det långa räcket också är på plats numera, svart. Grymt snyggt!!



- Vi vet att på svart syns smutsen mer, men det är ingen ursäkt för att ha kvar ful-furu överallt. Vi är super-nöjda med vår nya trapp och älskar att städa båda två!!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Väldigt snyggt!!!

2009-08-18 @ 10:58:59
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: sofie

Har sagt det innna, jag ser fram emot att få se det irl!

Ser mycket snyggt ut. =)

Ses imånkväll!

2009-08-18 @ 20:43:02
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0