Nu ska vi se..

om jag orkar berätta om en av de tre lyckligaste dagarna i mitt liv.

Lördagen den 22 Augusti blev jag Caroline Holmqvist

Jag är fortfarande hur trött som helst, men visst jag tycker att det känns annorlunda fast jag säger till alla som frågar att det känns som vanligt. Det är lögn, det känns inte alls som vanlig men jag kan ínte förklara, inte ens för min man. För andra vill jag inte ens försöka. Just nu känns allt lätt och härligt. Då menar jag privat, detta är inte jobb-carro som skriver... Hur som helst var det en helt underbar dag i lördags, solen sken från morgon till kväll. Det kom lite lite regn under fotograferingen, men det varade bara ett par minuter. Längtar otroligt mycket efter attf å se bilderna som Tom tog på oss i Hembygdsparken. Jag hoppas även att det är massor av amatörbilder på väg till oss via mail eller på skivor! Nä, jag orkar inte berätta men jag har iaf försökt. Jag bjussar på ett par bilder innan sängen hägrar!


Jag hjälper Ted att finna styrka i flaskan *hahaha*


Edvin & Mamma dansar tryckare



Behöver ni hyra serveringspersonal? Jag har två proffs med skönhet och stil!


Bestman Ted, tärna Kristina samt mina barn som var näbbar. Annie & Edvin


Kommentarer
Postat av: Johanna

SÅ himla fina var ni:) Började ju nästan gråta när jag såg på er första dans tillsammans:) Och proffs är vi nog inte men tack gode gud så tog vi ju inte sönder någonting;) Vi hade jätte trevligt, Tack:)

2009-08-27 @ 09:58:49
URL: http://flikkanhanna.blogg.se/
Postat av: sofies

Fina bilder du lagt ut.

Kan bara återigen säga att jag är oerhört glad för Nickes & din skull. :D

2009-08-27 @ 16:43:56
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0