Juliga dofter fyller vårt hus..

I dag har det verkligen varit fullt ös! På förmiddagen var jag och barnen inne i stan och handlade det sista. Vi hade ett fasligt sjå att hitta revben, men till slut så.. Nu är dom tillagade och jättegoda. Jag har även kokat grönkål, långkok som en del kallar det. Jag förstår varför! Jag tror jag kokade det ca 2,5 timme. Jag har aldrig gillat grönkål, men jag blev nöjd. Och Nicke gav mig beröm utan dess like..han blev verkligen jättenöjd. Det är ju skönt med tanke på att det är för hans skull jag gjorde det. Jag har även gjort en kall sallad med bla rödkål senap Bostongurka o majonäs. Det är verkligen inte min grej. Jag klarar inte ens åt att smaka åt det. Men åter igen, Nicke blev verkligen nöjd. Jag gjorde också knäckebröd i kväll, med hasselnötter. Åh, så gott! Inte alls svårt eller krångligt att göra. Det blev kanon. Nu ligger Nicke här och sover så gott och jag ska krypa in i hans famn... God natt och God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0