Snart dags för konferans

På Onsdagmorgon kl 05:00 ska jag och tre kolloegor träffas i Värnamo för att åka på konferans. Vi ska till
Arlandastad. En 2-dagars tur där vi ska träffa alla våra arbetskamrater. Det blir många möten - mycket lyssna men det ska ändå bli kul. Det är inte ofta jag träffar mina arbetskamrater. Visst, de killar som jag träffar i min butik varje dag - men de kan jag ju inte prata med om samma saker som de jag ska träffa denna veckan. Det är alltid mycket diskussioner om allt möjligt. För mig är det bra att träffa de "gamla rävarna" som har varit med länge och har mycket mer erfarenhet än mig. Jag brukar alltid försöka få reda på så mycket saker som möjligt - som jag kan ha nytta av.
 
Jag har fixat en hyrbil, ska packa i morgon och jag håller på att lösa barnvakt. ALLTID när jag ska i väg med jobbet - är det på en vecka då Edvin är här och OFTAST är det när Nicke sover i lastbilen. Det är A L L T I D krångligt.

Vi som samåker är från Jag - Ljungby, Växjö, Anderstorp och Värnamo

(Hemifrån oss tar det ca 20 min att åka till Värnamo. Sedan tar det ca 4 1/2 timme till Arlandastad)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hotellfrukost!! :D

2009-12-07 @ 22:33:25
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/
Postat av: Marie

Då får du se till att komma isäng lite tidigare, så att du hinner få någon timmes sömn.... Men det är väl som det brukar, när man ska någonstans så blir det ganska sent i säng, för man måste ju bara fixa allt runt omkring.

Du kan väl skicka din andra mailadress till mig så jag har den..

2009-12-08 @ 10:31:45
Postat av: Carro

Jag håller med om att det alltid är mycket att göra kvällen innan man ska i väg!

2009-12-08 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0