Snart dags för sista onsdagen detta år..

Det känns rätt skönt. 2009 har på många sätt varit helt fantastiskt för mig och min familj. Det känns som om vi har landat. Jag är hemma nu..
Som ni vet brukar jag inte vara särskilt öppen och personlig, så jag tänker inte börja just nu. Även om det kan vara ett mål för nästa år, att öppna mig och kanske, kanske inse att man inte behöver bli nersparkad ..

I morgon är sista jobbardagen för detta år, ifs inte helt sant eftersom jag jobbar nyårsafton också, men förhoppningsvis hinner jag stöka undan så mycket som möjligt i morgon på jobbet.

På fredag ska vi till Lindha Och Henke och det ska bli så skoj. Först tyckte jag att det var lite så där, att åka hemifrån. Jag hade hellre sett att de kom hit. Jag gillar ju att ha middagsbjudningar, duka fint och anstränga mig för att alla ska tycka att jag är bra! (Se där, det var väl ändå att öppna sig, att säga vad jag ärligt tycker om en sak)  Men det ska bli skönt att själv komma till ett fint dukat bord och inte göra så mycket. Jag ska ta med ett spel och göra en smarrig efterrätt. No big deal!!

Nya Se&Hör kom i lådan i dag så jag ska gå och lägga mig nu. Nicke är på jobbet, han är i Danmark.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0