Oj, vad tiden rann iväg..

Jaha, söndag igen. Sista semesterdagen för den här gången. Skönt att det inte är så lång tid tills nästa semestervecka. Det var några dagar sen jag skrev, mycket har hänt sen dess. Vi har haft två jättebra veckor i hop. I går kväll var vi på restaurang och åt. Vi hade med en kortlek, så vi spelade medans vi väntade på maten. Bra grej, då blev inte barnen hyper medans vi väntade på maten. Hela familjen har blivit hejare på att spela Skitgubbe, vi gör det hela tiden ocg alla tycker att det är superskoj. I kväll ska barnen till sin pappa. Trist, men han har säkert väntat på sina semesterveckor med barnen. Kameror och mobiler har jag inte hunnit tömma på bilder ännu, så det kommer säkert lite bilder inom kort. Nicke har påbörjat ett riktigt spännande projekt här hemma. Det var min idé men han har förvaltat och förbättrat den. Längtar efter färdigt resultat så jag kan visa er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0