Ok, dags att s

Ok, dags att skriva ett riktigt inlägg. Uppdatering: Helgen har varit ganska lugn, jag jobbade i lördags och på kvällen var vi hemma hos ett par grannar och blev bjudna på middag. Det var kanon, nästan perfekt grillväder. Vi satt ute och pratade tills klockan ett. I går vid middagen fick vi infall och åkte till Jönköping. Det var ganska tajt med tiden, vi hade en inköpslista och fick planera för att hinna med innan de stängde. Vi hittade allt vi skulle ha och fick sedan skynda oss hem igen, för givetvis hade vi bråttom hem också.

Jag har också träffat tjejen som ska göra min make-up till bröllopet. Provsminkning och prat. Det kommer att bli hur bra som helst!
I dag är jag ledig eftersom jag jobbade i lördags. Har massor att göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0