Skara Sommarland

Vilken natt... I denna stuga är det två våningssängar. Jag och Nicke har sovit i de där nere. Annie över mig och Edvin över Nicke. Någongång i natt vaknade jag av Annie höll på. Jag ser hur hon slänger benen över kanten och skriker i samma stund om hon "ska gå ur sängen". Hon rasar ner, skriker som en galning. Jag upp, Nicke upp. Jag är helt säker på att hon har brutit något men det har hon som tur är inte gjort.  Barnen somnar om. Jag och Nicke går på toa en bit bort.

Men nu är det iaf morgon igen och det har regnat hela natten. Det ser inte ut som att det kommer att klarna heller. Därför tänkte vi äta frukost och sedan åka en runda med bilen, det bästa förslaget är att besöka badet i Skara på förmiddagen istället. Eller så kan vi köpa regnkläder, Nicke har inte ens några regnkläder. Tja, vi får se hur/vad vi ska göra.

I kväll ska vi iaf till pappa.


Kommentarer
Postat av: kattix

Här kommer en sommar hälsning från vår familj till er...hoppas att ni får en bra semester...de säger att att värmen skall komma igen så hoppas att ni ka gåpå sommarlandet....vi själva skall fira våran ett åring lucas på lördag...ha en bra dag...

2009-07-10 @ 09:38:03
Postat av: sofie

High life hos er också!?

Vilken tur att hon inte bröt nåt, Annie..

Här vaknade Maxi runt 23-nångång & vägrade somna om. Va vaken med oss till halv ett-snåret. Unge!

2009-07-10 @ 11:25:43
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0