I morgon är det

I morgon är det skolavslutning. Vi hoppas givetvis på strålande solsken. Fast egentligen duger det med uppehäll. Eller duggregn om det verkligen måååste komma vätska från himmlen. Efter vi lämnat Edvin på dagis. (Han är ju på dagis bara varannan vecka så därför får han vara där imorgon också. Hans pappa tycker inte att dagis är viktigt) Men ialla fall, Annie och jag ska åka in till stan, hänga på låset hos Maxi, handla jättesnabbt. Köpa en blomma till hennes hår. Hem o käka frulle, byta om och locka Annies hår. Sedan är klockan säkert 10.30 ochdå är det dags att bege sig. Fikat har jag inte ens planerat... konstigt, eller hur. Det har varit för mycket denna vecka. Får köpa något färdigt på Maxi.

skriva om vad vi gjorde igår. Efter jobbet, hämta barnen, fixa picnickorg, gå på en Vernissage ( en riktig med bubbel och allt) sedan var det sommarfest ( i ös regn) i Sundet. Vi kom försent (pga vernissagen) så vi kunde inte vara med på brännbollen. Attans attans...


Ps, jag har klarat målet jag satte upp i måndags. Inget fika (ink glass) mellan Måndagmorgon och Torsdagmorgon.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0