Mitt modershjärta värker

Mitt modershjärta värker av stolthet. Jag kan inte komma på när det regnade så här mycket som det har gjort här idag. Det har bara vräkt ner hela dagen. Som ni kanske kommer ihåg har Edvin fotbollsträning på onsdagar. Så här såg det ut på träningen idag:









Jag kan inte riktigt förklara just hur mycket det har regnat och hur blött det faktiskt är ute nu. Det går heller inte riktigt se på bilderna hur blött det var. Men till saken..

Edvin klagade inte en gång under den här timmen. Inte en enda gång sa han att han inte ville spela idag. Själv hade jag tänkt att jag skulle sitta i bilen men när han var så duktig så var jag tvungen att stå ute i regnet oxå. Annie och jag hade ett varsitt paraply, så det var ingen fara med oss.  

Jag är så stolt över min lille kämpe. Jag hoppas att han kommer att ha samma arbetsmoral när han blir vuxen som den lagmoral han visade upp idag.

Kommentarer
Postat av: sofie

Vad duktig han är!

Men, frös han inte, han som jämt fryser..?

2009-06-10 @ 21:40:23
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0