Före och efter


Som jag sa innan så har vi precis köpt hus. Det är en sutteräng villa från -74, det är ju inte gjort så mycket sedan dess men nu händer det grejer.
Innan vi flyttade in så renoverade vi köket och sovrummen (3). Här kommer några före och efter bilder..


Svårt att tro att de har funnit någon ro i detta rum..




Så här blev det mycket bättre, fast det är väldigt färgglatt.


Köket och matplatsen är separerat från varandra, och här är en före bild på matplatsen.

  

                                                      


Här är en liten bild på matplatsen efter, det är samma hörn som på andra bilden. Den söta stolen hittade vi på vinden och ska oxå få en make-over senare.
Vi har inte så små barn så en blomma i passar bra!










Just nu har jag ingen bild på helheten vid matplatsen, så håll tillgodo med dessa så länge.














                                                                                                                     Sista bilderna för ikväll... Stora sovrummet före :


Efter  :

Precis som de andra rummen är de här fotona tagna från samma vinkel.

Åh, vad jag älskar att gå och lägga mig på kvällen

och det ska jag göra nu

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0