I vår familj har vi en....

..kattkanin, som ser ut såhär:

Hi hi hi visst är hon söt. Fast hon tycker nog att vi är dumma i huvudet. Så här ser hon ut i vanliga fall:



Prinsessan Lillian

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måndag kväll

Barnen städar på rummen och sambon fyller på pellets, snart kommer han att skrika på mig att jag ska hjälpa till. Bäst att jag går och gör något "vettigt" så att jag slipper.

Vi har bjudit hit svågrarna en dag i veckan på fika, hoppas att dom kommer. Då får jag baka lite till. Idag till fika bjöd jag på Arraksbollar och smörkrämsfyllda havrefras, som jag hade gjort själv. Barnen fick glass i våffla, som jag oxå hade gjort själv (inte glassen förstås). Himla kul att baka!! Nu är det nog dags för kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0