Just nu är jag lite sur

Jag är inte så förtjust i att låna ut saker. Jag gör det ändå, i flesta fall mot min vilja och bättre vetande. Själv är jag väldigt noga med mina saker och är rädd att folk som lånar mina saker inte ska vara lika rädd om det som jag är. Lånar jag grejer av någon så är jag noga med att inte förstöra de samt att lämna tillbaka i tid. Just nu har jag lite grejer på vift och de har varit det snart en månad. Jag hade behövt det i kväll. Jag tänker inte åka och hämta det. Har du lånat så se till att grejerna kommer hem igen.
 

Kommentarer
Postat av: Lindha

Håller med, fy så oförskämt!!! Klart man ska lämna tillbax när man lånar något.... var det jag eller?? hihi.. ganska glömsk... kramizz

2009-03-25 @ 21:19:48
URL: http://topnail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0