Let´s dance

Kan inte hålla mig...

Omdömmen från vår familj kommer här:

Hasse Aro: Gillar inte när Hasse Aro dansar, jag gillar när Hasse tittar skarpt in i rutan och säger: Du kommer att åka dit ikväll så du kan lika gärna ge upp direkt!

Magnus S: Gillar - kommer säkert bli en favorit. Blev bara bättre av att de dansade till "Curly Sue" <3

Kitty: Gillar Kitty skarpt, mest för personligheten. Hoppas att du håller dig kvar Kitty! 

Pause

Carl-Jan: Gillar stilen, hoppas att han oxå håller sig kvar! Min sambo sa att tjejen är 18 år, men visst hörde han fel. De måste ju sagt 38! Eller??

Blondin-Bella: Tja, vet inte.  Återkommer om henne senare i säsongen. Om hon håller sig kvar...

George Scott: Alltid kul när matchokillar ska dansa, dessutom har de två denna säsong. Yes! Scott är inget undantag. Fast han gör det betydligt sexigare än Magnus S! 

Linda Haglund: Hade aldrig hört talas om innan, fattar att det har med sport att göra. (Hon är väldigt lik min gamla kompis Kattis) Fin dans - underbar låt!

Morgan Alling: Good!! 

Pause

Elisabet H: Det råkade jag missa. Juryn verkade iaf ganska

Laila Bagge: Gillar redan innan dansen. Hon är ju skadad så tänk hur det blir senare i tävlingen!

Mojje: Rätt tråkig men visst, stör säkert ingen!

Måste säga att jag tycker att juryn är rätt hårda mot kändisarna. Hallå, det är 1a programmet!!


Äntligen!! Magdalena Graaf och Daniel Da Silva.                Mina favoriter

Magda : Kan det bli annat än bäst med de två?? Nää.. <3 <3 <3

Vem "borde" då åka ut ikväll??

Tja, jag tycker BlondinBella

Vad tycker ni?? Nä, vänta nu. Jessica sa just att ingen kommer att åka ut ikväll. Det hade jag missat men kul att alla får chansen iaf. å var det väl inte förr? Åkte inte Carolina Gynning ut i 1a avsnittet en gång i tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0