Mmm Gott

I kväll har vi haft bakad potatis med räkgott i. Så himla mumsigt!!

                        
                                                                      

Kolla mina nya söta underlägg som jag köpte häromdagen!!


Köpte en fönsterlampa på Maxi innan i kväll. Bara 59 Kr. Egentligen var den rätt hemsk men på något sätt så tror jag att den passar bra här, den var iaf väldigt orginell. Kommer upp senast Tisdagkväll. Måste förlänga sladden lite.

Ska sätta upp min fina fina Källemo lampa denna veckan oxå. Vi ska ha både barnkalas och folk på kvällen nästa Lördag. Min svärfamilj (kan man säga så??) kommer allihop förhoppningsvis. Vissa av dom har inte varit här ännu och så ska vi planera en kommande Weekend vi ska dela i vår. det ska bli superskoj. Undra vad vi ska bjuda på?!


Anna, du får hålla bebisen inne lite till, så jag hinner ha min bjudning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0