Nu är det spännande

Personligen röstar jag, som nu när det är Let´s Dance. Jag bara vill inte MEN jag kan ändå sitta och klaga när folk röstar "fel". Men nu tycker jag att det är spännande. Ska Elisabet äntligen åka ut. Jag gillar inte henne men jag gillar att hon har visat upp sitt riktiga jag för alla de som alltid har klagat på henne (och hennes frisyr) men nu räcker det väl.

Hon kan ju inte dansa!

                                                                                                   


                                                                                        

Ni som röstar kanske skulle prova att rösta på dom som faktiskt kan dansa. Eller sluta rösta på dom som inte kan det!

Själv så har jag inte bestämt mig för vem jag ska rösta / heja på ännu. Jag gillar nog Leila mest eller Magnus. Fast Morgan är ju också bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0