Varmvatten - fortsättning

Efter jag hade tvättat håret på jobbet i morse, så ringde jag dit vi köpte pelletsbrännaren. Dom tyckte vi skulle göra olika saker för att se om det hjälpte. Eftersom vi (min sambo) redan hade gjort allt han ville så var det bara för honom att sätta sig i bilen och åka hem till oss. Jag förklarade för honom vänligt men bestämt att jag inte tänkte vara utan värme och varmvatten ett dygn till.  När han hörde av sig sen igen så pratade han massa som jag inte förstod men (skrev ner) det verka iaf som att det var hans fel sedan han installerade pannan. Nu är jag hemma igen och pannan går för fullt.          Om en stund ska jag duscha. GÖTT

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas att det funkar från & med nu då!

Tänk att vi i vårt bekväma & lyxiga leverne, kan bli så glad för att man får varmvatten..?! :D

Lätt å ta det bekävma för givet, inte sant?

Kram till dig & familjen!

2009-03-25 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0