06:30

Det är vad klockan är nu, när jag börjar skriva. Katten väckte mig vid 05:10 och sen började det dyka upp jobbtankar och vips så är det kört. Sömnigheten är borta och ersatt med ångest. Eller kanske något annat, jag vet inte vad. Jag jobbar jämt känns det som, 6 dagars vecka. Har varit så ett tag nu och är jag ledig från jobbet, som igår då har vi något annat inplanerat, Konfirmation, fest. Missförstå mig inte, jag går gärna på fester och dyl på min fritid men det är så mycket jobb att jag känner mig helt vimmelkantig. Under hela Maj och Juni hade jag en helg som var ledig i min alamanacka, alltså helt ledig, jag hade skrivit "familjehelg". Den rök igår. Visst, jag hade tänkt att spendera ett par timmar på jobbet för det var på en speciell helg men jag blev jättebesviken ändå. Fy, vilken klagomur det blev idag...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Man måste få klaga ibland!

Det här med 6 dagarsvecka är tillfälligt, eller hur? Även om det dröjer ett tag tills det blir ändring. Ändringen kommer!

Snart är det semester. :D

Snart kan Prinsessan springa ut & in som hon vill.

Du har en kanonfin trädgård att vila i på kvällarna.

Du har två underbara ungar, oftast iaf. ;)

Du har en kille som gör dig glad.

Vet du, när ni tittar på varann så blir JAG glad. Glad över att ni är så uppenbart förälskade!!

Tänk på det du, när det känns som det regnar i själen.

Kram på dig!

2009-05-10 @ 17:53:47
URL: http://loxawe446.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0