Googla bilder

Hittade en rolig lek på andras bloggar. Går bara ut på att man ska googla fram bilder och lägga ut den 1a bilden som kommer upp när du skriver in...

1. Ditt förnamn

2. Ditt efternamn

3. Namnet på din gata

4. Det senaste du åt

5. Namnet på Han/Hon du gillar

6. Färgen på tröjan du har på dig just nu

7. Din ålder

Här är mina svar:

1 Caroline


2 Efternamn

(Ovanligt namn. Bilden som kom fram
 är på min pappas fru.)

3 Rosendalsvägen


4 Lakritspuck

(Hmm, förvånande)

5 Niclas Holmqvist

(Dock ej min)

6 Svart



7 31



Jaha, det var ju en rolig lek att fördriva fem minuter med. Prova ni också..


Kommentarer
Postat av: sofie

Här kommer min länk. Nu måste ni för tusan få det å funka!! :D

2009-05-31 @ 15:56:03
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/
Postat av: kattix

Ag...det var jätte kul att göra detta....hm...

2009-06-02 @ 17:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0