Valborg 2009

Jag kom på att jag har glömt att berätta om Valborgsmässoafton. Jag jobbade till 18:00, och var s v i n - trött i torsdags så jag hade med mig en familjepizza hem. Hade det inte varit eldningsförbud så hade Nicke haft grillen igång när jag kom hem. Men men.. Efter pizzan gjorde vi oss i ordning för att åka till Majbrasan. Det är ett par km dit. Vi fick en bra parkering, det brukar alltid vara svårt att ta sig därifrån. Vi träffade massa kul folk bla Lina, min sista barnlösa kompis. Hon är gravid i sjunde månaden nu. Edvin träffade en av sina älsta kompisar Elvis. De blev superglada, det var länge sen de sågs. Barnen sprang omkring och lekte med sina kopisar. När brasan nästan var nerbrunnen, kom höjdpunkten: raketerna. Det är det alla väntar på. Det är mörkt när de börjar skjuta, så det är jättemysigt. Hela familjen satt samlade och tittade. Vi hade en jättehärlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0