Nu är vi hemma

Nu är vi hemma efter vår härliga weekendresa till Göteborg. Vi har verkligen gjort stan denna helg. Åka buss och spårvagn, shoppat och ätit supergott. I fredags åt vi på Joe Farreli´s. Mitt favvoställe i Göteborg! 

I går åt vi lunch på Saluhallen. Stekt Sej med potais och remuladsås och på kvällen var vi klart på Liseberg! 
Där åt vi julbord.

 



På vägen hem körde vi inom Ullared och gick en runda på Ge-Kås. Jag handlade för under 500-lappen, Nicke också tror jag men där var sket-fullt av folk. Är tydliggen det jämnt nu efter tv-serien började gå på tv. Trist!

Hur som helst! Jag har varit super-trött hela helge, sovit en stund när jag fått tillfälle. Tyvärr fortsatte det när vi kom hem. Blev irriterad över ett missförstånd min dotter hade. Det är över nu, jag ska gå och duscha och sedan knyta mig. Hoppas ni har haft en bra helg oxå!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0