Nu klättrar jag snart på väggarna

Fortfarande hemma från jobbet. Jag var hos läkaren i går, fick domen =).  Pencillin, vila. Jag kan gå här hemma och plocka/städa liten stund, sedan blir jag helt utmattad och måste genast lägga mig och vila. Fan, så tråkigt! Känner lite panik för jobbets skull, har massor att göra men det är bara att gilla läget... Skulle jobbat i morgon men bytte för att Nicke fyller år i mon... Not fun, har inte ens hunnit köpa hans present för att jag har legat hemma hela veckan.

Kommentarer
Postat av: kattix

JA då kan vi ju snora i kapp då...är oxå förkyld inte alls kul...och sen med ögoninflammation....men men man över lever ...det är bara att tycka extra synd om en typ...ler..

2009-10-02 @ 10:38:48
Postat av: sofie

Jag hoppas att du snart piggar på dig, syster!

2009-10-03 @ 11:52:12
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0