Pilates

I går kväll var jag och Ingrid på Pilates, hemma i skolgympasalen i Vittaryd. Jag går aldrig på gympa för jag klarar inte av detta med att göra en j**la massa grejer samtidigt - inte med kroppen iaf! Men nu tänkte jag att detta måste jag prova, det ligger ju så nära. Det var min vän Knyttet Lillan som höll i det. Bara det var ju extra trevligt! I dag känns det segt i kroppen men det var riktigt skönt i går. Inga hopp o skutt. Det rekomenderas - vi kommer nästa vecka också!! 

Jag





Hahaha..eller rättare sagt, detta:





..är jag !!

Kattix & Lindha, detta skulle ni följa med på. Tisdagar 19:00


Kommentarer
Postat av: kattix

ja det kankse jag skulle göra...skall ha det på tanken..är det i vittaryd och var...hur länge vara det ...kram

2009-09-02 @ 15:44:00
Postat av: Lindha

hahaha... det kanske man skulle testa.... inte för att jag kan vika ihop mig sådär.... :)

2009-09-03 @ 09:02:43
URL: http://zantana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0