Då var denna helgen också slut

För exakt en vecka sedan satt jag i en bil med min arbetskamrat, på väg till Järna. På måndagen var det dags för utbildning, det tog hela måndagen och hela tisdagen. Jag var hemma igen halv åtta på tisdags kvällen. Personligen tycker jag att det är ganska mycket begärt, det är ofta vi måste närvara på möten och utbildningar. Det är obligatorisk närvaro, så det går inte bara att säga, "jag har ingen lust". Denna veckan är det dags igen, tisdag och onsdag ska vi på möte i Vetlanda. Jag har ingen lust alls.

Helgen har varit bra. Jag jobbade 8 15 i går men har varit ledig i dag. Jag har upptäckt att jag har himla svårt att power-vila på helgen. På helgen måste man göra allt hemma som man inte har hunnit med i veckan och det är rätt mycket man inte hinner med. Jag känner mig som ett riktigt vrak när söndagkvällen kommer. Även nu, jag vill bara gå och lägga mig, sova i ett dygn och sedan vakna utvilad.  

Kommentarer
Postat av: Milla

Är det det som är nackdelen med att vara chef??

2010-04-26 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0