Snart fredag igen..

Tiden går fort när man har roligt! Bloggen har jag inte riktigt orkat med den senaste veckan. Jag tänkte iaf lägga ut lite bilder så ni vet att vi lever.

I lördags var vi på loppis, det gick sådär. Vi blev av med lite prylar (skräp) och fick ihop ca 1100 kr. Edvin fick en ny kompis som han var hemma hos redan dagen efter.

I måndags åkte vi till Göteborg. Det var supermysigt, vi åkte Paddan, var på Liseberg, Universeum. Vi hann även med något fik och lite shopping samt spårvagn, såklart!

Vi provade ett nytt hotell denna gången, eftersom jag var ute sent och skulle boka. Vi blev glatt överraskade, hotellet var superb, lite knökigt eftersom ndet ligger MITT i smeten men det löste sig. Helt perfekt samtidigt som det var billigare än vad vi hade förväntat oss. Edvin var särskilt imponerad över det stora fönstret som täckte en hel vägg i vårt rum. Så fort vi var på rummet satt/låg han i fönstret och tittade på allt! På människor, byggnader och bilar.




Scandic Europa, Göteborg



Paddan



Ostindienfararen



Barnen på Liseberg



Kaffekopparna



Vi kollar på Kollorado, som Nicke och barnen åkte senare



Annie åker slänggungan



Jukebox



Fikapause i Falkenberg på väg hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-06 @ 17:46:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0