V 24+3



61% är avklarat. SF-mått 23 cm

I dag var vi på kontroll på Mvc, hos Eva.. vår granne och barnmorska. Barnen var med för att jag ville att dom skulle få höra bebisens hjärta slå. Edvin hjälpte Eva att läsa av hur fort bebisens hjärta slog. Det var inte så lätt för det ändrades hela tiden.
 
Edvin har kännt bebisen sparka i min mage, han blev väldigt imponerad. Han visste inte att man kunde känna det. Annie har inte hunnit än. Bebisen är mest aktiv på morgonen och på kvällen men hennes tid kommer också.
Bebisen vaknar varje kväll 22.30 ganska exakt VARJE kväll. Jag hoppas att h*n kommer att justera den tiden en aning senare för det är precis då jag går och lägger mig. Nu går det an, när jag kan somna ändå men det vore ju inte så bra att göra det sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0