En dag går så fort!

Nu är klockan halv 11 på kvällen. Jag funderar på vad jag har gjort idag.

Vi var med Signe på läkarkontrollen på bb kl 09. Signes farmor var här vid kl 16. Sen gick vi en runda runt kvarteret, barnen lekte i snön. 

Det är vad vi har hunnit med på hela dagen! Helt sjukt, att en så liten människa kan komma och förändra så mycket. Vi är hemma och tillsammans hela tiden, Nicke och jag ändå ser huset ut som en katastrof och vi hinner ingenting!  
Jaja, i morgon är en annan dag och energinivån är kanske liite högre..vad vet jag!



Tack för era gratulationer, det värmer att ni tänker på oss. Jo, Milla: det är bestämt att hon ska heta Signe. Det passar henne perfekt och dessutom var det väldigt roligt att mamma kom på att mormor hade en halvsyster som hette Signe. I hennes mellannamn kommer också finnas ett släktnamn, fast från Nickes sida. Ni får hålla er till tåls om det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0