I natt var en bra natt!

I förrgår började jag få sammandragningar vid 16-tiden. De höll i sig hela kvällen, dock inte så täta eller särskilt smärtsamma men de höll i sig på natten och vid 03.30-tiden väckte jag Nicke. Då hade jag ca 8 minuter mellan värkarna. Nicke var uppe och hämtade Alvedon och sen låg vi och pratade lite. Efter ett tag slumrade jag till och när jag vaknade var värkarna borta! F*n, så frustrerande! Jag kände mig rätt mörbultad och trött på morgonen men vi trodde ändå att vi kunde få igång det så Nicke stannade hemma och vi begav oss ut för att handla.

Inget hände på hela dagen!

Men i natt har jag sovit hela natten (bortsett från något toabesök såklart) och när jag vaknade kände jag att det moler längst ner i livmodern och i korsryggen. Jag har haft ett par ganska starka sammandragningar. Så ja, antingen är det förarbete eller så kanske lill* bebisen kommer idag.

Enda nackdelen om bebisen skulle födas i dag skulle ju vara att jag måste vara i från familjen en hel del över helgen. Det gillar jag inte. Helg är helg! 

Trött på att vänta är jag - jag vet att ni också är spända så jag försöker uppdatera här, så ni slipper ringa mig. Jag hoppas att ni förstår och det ska bli kul sen att äntligen få visa upp vårt underverk för er sen.

V 40+ 5 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kan förstå att du inte vill vänta längre men det skulle vara kul om du ville knipa ihop till den 7:de då vet vi en som skulle bli glad på sin födelsedag (förstå ironin)

2010-12-03 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0