Äntligen kväll

Vi är äntligen framme i Täby. Till slut gick tågresan bra. Vi fick sitta i 1a klass men inte tillsammans. Helt klart bättre än i Bistron. När vi kom fram tog vi en taxi till hotellet, checkade in. Sedan gick vi ner och åt direkt, träffade lite vänner, pratade en stund. Det var några som skulle kolla på OS nere i baren och resten gick upp på våra rum. Nu har jag duschat och ska bara slappa en stund.


Top 5 lista

Det bästa med att ligga på hotell:

5. Det är helt okej att duscha lääänge

4. Man slipper att städa efter andra

3. Man slipper att städa efter sig själv

2. Frukosten

1. Vita stärkta sängkläder

Det sämsta med att ligga på hotell:

5. Det är ofta lyhört från korridoren

4. I bland håller inte frukosten måttet enl önskemål

3. Kudden är ju aldrig som jag vill ha den

2. Jag är oftast utan min familj när jag ligger på hotell
 
1. Alla jävla bakterier överallt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0