En dag får man tid över

Hörde denna mening i en reklamfilm nyss. Vet ej vilken men tänker på innebörden. "En dag får man tid över".

Jag längtar, tänk den dagen man har tid över, inte bara att tiden räcker till men att det även blir över.

Härligt härligt..

Vad ska jag göra då? Hur mår jag? Har jag några pengar? Måste jag lägga alla mina pengar på medicin och sjukhusräkningar? Kommer jag att ha min familj runt mig?

Jag vet ingenting om framtiden men jag hoppas att jag och Niclas kommer att bo i värmen och få vara friska och kära.  

Kommentarer
Postat av: Jannice

Något med pensionen.. När jag och Roger såg reklamen för nån kväll sen..så sa vi båda, att vi får nog leva här och nu.. Njuta och glädjas nu, så man har något att se tillbaka till den dagen man sitter där som pensionär..och har en massa tid över..ler

2010-02-06 @ 08:32:19
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: kattix

Framtiden är svår att se ...men man få njuta av det man har och på barnens bästa..att de få växa upp med en trygg framtid...vi är bortskämda....så vi skall bara ta hand om varandra....

2010-02-07 @ 13:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0