Trött så in i baljan

Nu är jag färdig med det här vädret. Jag orkar inte mer, jag vill inte skotta mer och jag vill inte att det ska vara fler kalla morgnar. Jag är helt slut nu. Ända in till själen (om den nu finns - vissa påstår ju att det är hittepå), orkar ingenting. Jag vill att våren ska komma. Eller kanske inte, kanske vill jag inte att han ska förstöra min vår - min fina vår som jag längtar efter. Hur f*n orkar vissa med sig själva bara? Nu ska jag knyta mig, vilket egentligen inte spelar någon roll eftersom jag kommer vara helt slut när jag vaknar också.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Skickar stryke-och energikramar!!

2010-02-18 @ 07:57:30
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: kattix

MMM...du är inte ensam ...h sa att det skulle komma mera snö nu till helgen...och i mitten på mars säger det i almenackan att det är vårdagsjämning...BULL SHIT säger jag....verkar som våren aldrig vill komma ju...snyft...jaja vi får väl sura hela dena månaden oxå då ...som h säger när det är snö:(



ha en bra dag ...kram kattix

2010-02-18 @ 14:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0