Oj, vilken tabbe!!

Jag skulle sätta igång Nickes mobil som hade varit avstängd och legat på laddning. Jag satte i gång den, slog in koden som jag trodde att han har. Den var fel. Då frågade jag honom vilken kod han har, han sa den och jag slog in den. Den blev också fel, då tänkte jag att jag hade råkat slå in fel siffror av misstag. Så jag slår in den kod han sa, igen. Den VAR fel! Oj, tredje gången. Mobilen är nu låst. Samtidigt kommer Nicke utspringandes från v-rummet och hade kommit på att han råkade säga sin kod i fel ordning. Så i stället för att sitta och mysa i soffan fick vi leta papper på vinden, bokhyllan, skåp och lådor. Vi har inte så bra ordning som jag trodde. Vi hittade inte Puk-koden någonstans. Så i morgon får jag gå till Telia och hoppas att jag kan låsa upp den, utan att Nicke är med. Nu är det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0