Så tomt det blev

Det blev väldans tomt när vi plockade ner julen i helgen. Men fint eftersom vi städade hela huset samtidigt.
I går tvättade Nicke alla fönster på övervåningen och satte upp nya gardiner.
Jag var helt slut och låg mest och vilade. Kände mig helt urvriden. Barnen var med mormor på IKEA, där träffade de bla Milla och Harley, som för övrigt fyller 1 år på lördag. Följer du länken är datumet fel, det datumet var när jag flyttade min blogg från Metrobloggen, men det var så jag skrev när han föddes.

Annie är förkyld och bara sitter här i soffan, snart ska vi titta på 1a programmet av "Lyckohjulet" där Hanna Graaf är programledare. Annars har det inte hänt så mycket här i helgen. Jo, jag rensade ut bilder från datorn. La över dom i den externa hårddisken, så 2010 börjar vi på nya härligt tomma mappar att fylla med bilder.

Mamma och Stig köpte en hylla åt oss på IKEA. Vi satte upp den i går kväll och det blev precis så bra som vi hade tänkt oss. IRL bild kommer vid senare tillfälle. Vi har ju haft en tom vägg i vårt kök som vi medvetet inte bara har hastat upp något utan tagit oss tid att hitta en bra och fin hylla. Denna blev perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0