Verkar som att

många bloggare har någon form av stillestånd just nu. Jag är inte ett dugg bättre, har ju inte skrivit sen i lördags. Men i korthet, det som händer är:

Familjen hade en supermysig utedag i söndags (Carro, hade vi sett din komentar innan hade vi ringt!)
med grillning och pulkaåkning. Jobbet är jobbigt - till tusen. Vi använder vår nya tvättmaskin för fulla muggar. Jag kan inte sova på nätterna. I kväll gjorde jag supergott vaniljsocker. I morgon kväll ska vi äta semlor, årets första! Jag har blivit beroende av ett tv-program som heter "En plats i solen", det är ett panchis program utan dess like. Jag har fått en stoor låda med värmeljuskoppar av pappa och Bibban. Samt att vi håller på med en massa saker som ska skickas snart!

Ja, som sagt - det är detta som gäller just nu.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi brukar oxå kolla på det programmet. Glenn gillar att drömma sig bort till varmare platser. :O)

2010-01-13 @ 22:38:17
Postat av: Carro

Visst är det bra! Då kanske vi blir grannar nån gång i framtiden. =)

2010-01-14 @ 09:16:59
URL: http://viparosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0