I dag har Nicke och jag

I dag har Nicke och jag varit på ULTRALJUD.

Wow, så härligt det var att äntligen se lilla bebisen! Det var också mysigt att träffa min gamla barnmorska, som var den som tog emot Annie när hon kom till världen för mer än 11 år sedan. En person som jag alltid har tyckt om.

Bebisen levde rövare hela tiden och Cristel hade lite problem med att mäta den. Allt såg bra ut och allt satt där det skulle. Vi bad att hon skulle kolla vilket kön bebisen har och hon försökte verkligen en lång stund men navelsträngen var i vägen så hon kunde inte se med säkerhet. Bebisens huvud är iaf 5 cm i diameter och hon ändrade datumet med 2 dagar. Det beräknade datumet är nu 28 november.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad kul för er. Visst är det en särskild känsla att se bebisen på skärmen?? då blir det ett vinterbarn till i släkten..

2010-07-10 @ 09:47:45
Postat av: Jannice

ler Vad mysigt!!

2010-07-15 @ 07:44:52
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0