Jag börjar bli hungrig nu..

Jag blev så väldigt sugen på en nybakad fralla med ost på. Jag kunde riktigt känna doften...åh, så härligt. Det 1a jag gjorde efter jobbet var så klart att åka och köpa frallor och en ny ost. Ni fattar att det inte var samma sak som i tanken, va? Det är ju aldrig det. Retligt..  Senare läste jag att bebisen samlar kalcium så jag kommer antagligen att äta mer mjölkprodukter. Det är väldigt spännande. Ja, inte att äta mjlökprodukter utan snarare att det stämmer in så väl.
Det var likadant när jag blev förkyld i förra veckan. Då stod det också i boken att det var lätt att få förkylning i v 17.

Nu i kväll har jag varit hungrig, trots att vi har ätit kvällsmat. Nicke blev aningen trött på mig, tillslut hade vi ätit 1 liter jordgubbar (N anklagade mig för att äta nästan alla, inte sant) och sen var jag tvungen att gå och göra en (två var det faktiskt) macka.

Jag kommer i håg den här hungerkänslan från de andra två gångerna. Ni vet nog vad jag menar. Man bara "måste" äta, fast man inte alls behöver. Jobbigt. Det är bara att ha mycket frukt hemma, så man inte vräker i sig för mycket gottis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0