Måndag 5 Juli

I dag har jag haft en ledig dag, eftersom jag jobbade i lördags. Superskönt.
Annie, jag och svärmor Ingrid åkte till Värnamo för att köpa en klänning jag kan ha på bröllopet. Det tog ett väldigt tag, typ mer än halva dagen innan jag äntligen hittade en klänning. Det enda stället som har mammakläder i Värnamo är H&M. Tyvärr hade dom 1 klänning men en jäkla massa höstkläder i mörka murriga färger. Fast dom har givetvis baskläder också, så jag köpte ett linne och två byxor där. Klänningen jag köpte hittade vi på sista stället, hade vi inte hittat den då så hade vi kört till Växjö för att kolla där. Efter turen fikade vi hemma hos Ingrid och när vi kom hem somnade jag direkt av utmattning, sov alldeles för länge. Nu ska jag hämta in tvätten som hänger ute, det sägs ju att det ska komma regn i kväll.

Kommentarer
Postat av: Milla

vad kul att du äntligen har hittat något som passar. :O)

2010-07-07 @ 09:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0