Onsdag

Niclas har precis åkt till sin morfar för att fiska. Han körde lite på chans eftersom han inte fick tag på honom innan.

Under tiden ska jag rensa/städa ur min garderob. Det är inte lönt att ha kvar massa kläder som man inte kan ha på ett tag nu. Dessutom ska vi till Ullared i morgon så förhoppningsvis får jag in lite nytt i morgon.

Annie ska göra färdigt ett projekt hon håller på med idag. Hin tjänar pengar minsann, rensar rabatter.

Edvin har också tjänat lite sommarpengar, han har plockat sten i alla rabatter. Båda två är intresserade av att tjäna pengar. Det känns lyckat! Däremot är det inte givet att dom får betalt för allt dom gör hemma, det ingår en del i veckopengen och vissa saker måste man göra för att man bor här. (Kanske fel uttryckt men ni fattar nog vad jag menar)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha

Nä, lät kanske inte helt klockrent, men jo.. Jag fattar vad du menar! :))

2010-07-29 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0