V 22+4

56% av graviditeten är nu avklarad. Bebisen är ca 28.8 cm från hjässa till fot.

Jag har kramper i benen varje natt. Nä, inte varje iaf inte sedan jag började sova med benen i högläge. Vilket jag klart gör varje natt och då får jag ju heller inga kramper. Att sedan diskutera exakt HUR skönt det är att sova med benen i högläge, det hoppar vi över!
För ett tag sedan berättade jag att bebisen väcker mig på nätterna med sina sparkar men i natt vaknade jag av ännu ett störande(?!) moment i det hela.
Jag vaknade av att min vänstra arm var helt avdomnad. Jag fick av mig mina ringar och efter bara några minuter kändes det bättre. Då blev jag lite ledsen för jag vill ju inte ta av mig mina fina ringar.  

Detta kan man ju summera med att nätterna börjar bli lite sådär!

I dag var hela familjen i Ullared. Vi handlade det mesta till bebisen och det känns väldigt skönt, att slippa gå i affärer längre fram med jättemage, foglossning, svettningar osv osv..

Nicke tyckte att det var mycket grejer och kläder men det tyckte inte jag, med tanke på att stackarn som kommer, kommer ju helt utan något! Sedan ville han genast tvätta de små kläderna så jag får väl se hur länge det går att hejda honom med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0