Det blev en söndagstur till Ikea

Ikeas stora REA började idag och jag hade pejlat in att de skulle sätta ner priset på den vita spjälsängen som vi vill ha till bebisen. det var en mysig förmiddag, vi träffade Camilla och Harley. Hon skulle också köpa en spjälsäng till sin lilla. Jag är så nöjd för vi fyndade rejält. Det mesta var impulsköp, eftersom tillfälle gavs men detta är iaf vad vi köpte:

 

    



Vi köpte även en bitskena och madrass till sängen, ett påslakanset till Annie, ett förkläde till mig, muffinsformar och en lagerhylla till pannrummet. kanske har glömt något men jag tror inte det.  (Den sista bilden föreställer en förvaringslåda man har under spjälsängen och vi köpte en vit. Bokhyllan gör man om till ett skötbord med hjälp av det som är på den andra bilden.)

Totalt skulle det gått på ca 2900 kr men med den turen vi hade i dag fick vi allt för 1500 kr. Så ni förstår att vi är nöjda.

Nu blir det svåra att hålla sig från att plocka upp och sätta i hop alla grejer, men vi båda tycker att det är för tidigt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, jag tycker också det är tidigt, men fattar om ni inte kan hålla er. :)

Å fattar absolut att ni är nöjda med priset!

Shit, halva priset i princip!!

2010-06-30 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0