Färdig-packade inför nästa tur

Nu är bilen fullpackad och fulltankad igen, dvd:erna sitter på plats och gps:en förberedd. Ägg och bacon mackor ligger i kylen. I morgonbitti åker vi till Kolmården. Jag vet inte hur många år jag har velat åka dit. Det ska verkligen bli jättekul. Jag har väntat på att barnen ska bli så stora att dom har så mycket behållning av det som möjligt. Nu är de i en perfekt ålder tycker jag. Vi funderar även på att stanna över på något vandrarhem natten till torsdag, så att vi inte behöver stressa hem. Jag vill åka inom Cloettafabriken.

Jag vet inte om jag har sagt det men jag köpte nyligen en ny kamera och det ska bli så roligt att prova den nu.

Kommentarer
Postat av: Sofie



Tycker faktiskt att det var synd att jag inte kunde hänga på. Hade varit kul!

Hoppas att ni får kul & uppehåll! :D

2010-06-14 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0