Facebook

Facebook febern håller i sig. Jag är där jämt, (utom när jag jobbar) Annie brukar hjälpa mig att spela spel, jag har satt en åldersgräns på Facebook när det gäller henne. Men så hon längtar tills hon får en egen sida. Det är ju faktiskt så att det finns en åldersgräns på facebook också. Man ska vara 13 år. Det gäller hos oss också.
Själv har jag fått kontakt med en person som jag har saknat hela mitt liv. Nä, överdrivet men ändå. Att veta att man har någon som man inte har haft möjligheten att lära känna. Hur hade mitt liv varit om han hade funnits där sen jag föddes? Nu är alla vuxna och vi kan aldrig få en gemensam bakgrund, det enda vi kan göra är skapa en hållbar framtid.  

Kommentarer
Postat av: Sofie

:)

2010-03-06 @ 11:40:13
Postat av: Jannice

Tycker om din inställning! jag sitter och nickar medhållande när jag läser i din blogg..och visst är det så att man nog saknar massor i sin barndom..men man kan ju också skapa något bra i vuxen ålder med!

Kram på dig!!

2010-03-06 @ 15:36:05
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0