Denna arbetsveckan är snart slut

Bara i några timmar kvar i morgon, sen är jag ledig ända till tisdag. Gött gött.. Nicke är också ledig på måndag och det är ju extra härligt. Jag har längtat efter helgen flera dagar.

Nyligen har jag träffat på en helt vidrig människa. Jag kan inte berätta något vidare men det är den otäckaste människan jag någonsin har träffat. Han upptar mina tankar dag och natt. Jag kan inte längre sova utan bara tänker på honom och saker han har för sig. Jag hoppas innerligt att jag ALDRIG behöver träffa honom igen men sådan tur kommer jag inte ha på ett tag. Jag hoppas även att jag ALDRIG behöver träffa någon som är värre än honom.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Tack! Det är Amanda som är så duktig..ler



Ja hoppas du slipper träffa någon sådan människa igen..usch!



Kram

2010-05-08 @ 07:41:11
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0