Äntligen Lördag!

Vaknade vid 03 i natt, låg en timme ocg försökte somna om, utan att störa Nicke. Sen gav jag upp, tog mitt täcke och kröp ner i soffan i stället. Jag antar att mitt i natten inte är någon prioriterad tid för det var verkligen bara skit på tvn.
Jag la märke till en bil som körde omkring här i byn. Den stod parkerad brevid grannens hus, en gammal Merca såg jag att det var när den körde här förbi ett par gånger. I morse hittade Nicke samma bil strax utanför byn, krockad och övergiven. Eller han mena på att den var inte krockad utan mer misshandlad. Framrutan var insparkad och något annat. Han ringde 11414 och dom skulle åka ut och kolla på bilen.

Seg som f*n är jag, somnade om vid 0530 i soffan och vaknade vid 0830. Jag önskar att klockan var TIDIGT nu så jag kunde gå och lägga mig igen.

Annie ska sälja sina tidningar strax, (dom har inte kommit än) och sen ska vi övertala Nicka att ta en tur till Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0