Jag gjorde en tabbe

Jag fick hem papper från Försäkringskassan ang min havandeskapspenning. Problemet var bara att pappret var så krångligt att fylla i att jag la det åt sidan. Sedan glömde jag det där och andra papper lades över och högen växte. Någon gång flög det förbi en lätt tanke på det där pappret men inget som jag reagerade på.
 
När jag sedan verkligen kom på det, fyllde jag och Niclas i det tillsammans. Det var egentligen inte så krångligt MEN det var hopplöst sent ute.
Så nu är jag helt pank! Denna månaden alltså, och jag har ingen annan att skylla på än mig själv. Jag har jobbat 25% under oktober så jag fick lite lite lön från jobbet men det gick till räkningar.

Jag hatar att inte kunna klara mig själv, att behöva leva på Niclas. Å andra sidan är jag otroligt glad att vi redan har köpt allt som "behövs" till bebisen. Efter födslen ska vi köpa en overall men annars behövs inget. Det känns skönt!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kan ju låna overallen som Arwen hade när hon föddes.. En liten ljusbrun teddyoverall med söta öron på luvan o ankor i fodret

2010-11-04 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0