Spara pengar

Det mesta av tiden denna veckan har jag inte gjort någonting. Nu när jag har slutat jobba har Nicke vår 1a bil. Däremot så har vi inte lagt på vinterdäcken på 2e bilen så eftersom snön kylan och halkan kom så har jag inte kommit hemifrån. I måndags var jag hos Lindha och fixade ögonbrynen, på kvällen åt vi pizza, Nicke jag och Annie. Det betyder att jag har gjort av med 400 kronor på hela veckan. Jag har inte ens köpt något på nätet!

I vanliga fall gör jag av med säkert 1500 kr på en vecka. Bilresor, middag, godis, matinköp, nån tidning mm mm..

Visst, har jag varit rastlös när jag bara har gått hemma men mitt sparande uppväger väl en hel del! Haha..

I morgon när min älskling har jobbat färdigt ska vi gå och fika och sen handla!! Ska bli jättekul! Helt sjukt när man blir så glad över att få komma till Maxi och handla! :) Så kan det vara.



Hur mycket gör du av med på en vecka???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0