Uppdatering!

Jag är fortfarande hemma. I dag är det 11 dagar kvar till planerat BF, men jag har ju historik av att föda 9 dagar innan det datumet, så vi får se vad som händer.

I natt har jag vaknat med två timmars mellanrum, det är inte för att bebisen bökar utan för att det är så jäkla obekvämt att ligga ner. Det känns som att min sida av sängen består av en stor grop och den är inte skön att sova i! När morgonen väl kommer känner jag mig som en zombie och så fort barnen har gått till skolan sover jag en stund till.

I morgon ska vi på en extra kontroll hos BM för jag hade liite högt blodtryck sist.


Trött tröttare tröttast... V 38+3

Kommentarer
Postat av: Milla

Håller tummarna för att det har gått ner lite nu då !

2010-11-17 @ 20:45:17
Postat av: Lindha

hehehe... imorgon händer det!!!! Jag tror stenhårt på detta!! så ditt besök imorgon kommer bli att stanna kvar!! ;)

2010-11-17 @ 20:47:08
URL: http://redandlindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0