Babyproffsen

I går var vi med Annie i Växjö. Hon skulle träffa sin Växjöläkare. Efteråt stannade vi till på Babyproffsen, vi var där för två veckor sedan och köpte en skötväska, 4 reflexer till hjulen på vagnen och en söt nalle till lill*ns säng. Reflexerna var av den typen som man snurrar på ekrarna på hjulen. Riktigt smart uppfinning! Under tiden som Nicke betalade (med min plånbok), gick jag på toaletten. Han gav mig kvittot när vi var på väg därifrån, jag läste det och tyckte att det hade blivit ganska dyrt. På kvittot hade hon slagit in skötväskan 399:- 1 reflex 39:- och 4 nallar 99:-/st. Vi gick tillbaka och hon gav oss pengar tillbaka och kladdade på kvittot.

När vi kom hem, så upptäckte vi att på vår vagn så har vi inte alls ekrar (!), utan mer som fälgar. Ni fattar, det är lufthjul.
Så vi skulle lämna tillbaka reflexerna och jag hade även skrivit ut en kupong på den där gratisboxen man får när man väntar barn.

Det gick bra men när vi kom hem kom jag på att hon tog vårt kvitto från första köpet, där skötväskan är med. Åh, så krabbigt det blev nu!

Jag ringde dit nyss och visst kom hon ihåg det och hade det kvar. När jag ville att hon skulle skicka det till mig blev det däremot stopp! Nja, om det verkligen var tvunget så kunde hon göra det men det fick ligga kvar där ett tag i fall vi kände någon som skulle till Växjö.

Jaja, jag orkade inte hålla på med henne, verkar konstigt tycker jag att man inte kan kosta på en kund 6 kr i frimärke för att kunden ska få tillbaka sitt kvitto. Visst, det var jag som glömde bort kvittot i går men hon ska väl alltid fråga om kunden vill ha sitt kvitto eller kopiera det?

Hade det vairt i min butik så hade jag skickat det till kunden direkt för att slippa ha ansvaret över att kvittot ska finnas kvar när/om kunden verkligen behöver det.

100% krabb på babyproffsen för vår del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0